B024011B02 |
La cohesió de grup i el benestar en l'acció tutorial |
2022-2023 |
Cicle de conferències. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
27/10/2022 - 3/11/2022 (5 hores) de 16:30h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Bages
|
| |
|
Activitat en format virtual |
| |
Inscripció |
15/06/2022 - 27/10/2022 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació adreçada a equips docents per a treballar el Benestar emocional de l'alumnat i del professorat dels centres.
Formació emmarcada en la Trobada de delegats i delegades de l'ensenyament secundari del Bages.
S'emprarà una metodologia participativa, potenciant el compartiment d'experiències entre els centres participants, així com la coneixença de bones pràctiques de centres d'altres comarques.
|
| |
Objectius |
Afavorir el benestar emocional tant de l'alumant com el professorat dels centres de secundaria de la comarca del Bages
|
| |
Continguts |
El contingut de la formació ha de fer èmfasi sobre la importància que des dels centres de secundaria hi hagi un acompanyament vers el Benestar Emocional de l’alumnat; introduint el potencial de les persones que tenen el càrrec de delegats/des d'aula com a agents en aquest acompanyament.
Durant la formació cal donar a conèixer, aspectes clau en el Benestar emocional, cohesió de grup, bones pràctiques instaurades en centres pel què fa a l’acompanyament emocional de l’alumnat i del propi professorat, metodologies específiques per a treballar aquest àmbit, ...
|
| |
Formador/a |
Grup SEER
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat. (Nivell 1)
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Tutores i tutors d'ESO
|
| |
E-mail |
crp-bages@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
27/10/2022 |
1630 |
1900 |
Sessió 2 |
dijous |
03/11/2022 |
1630 |
1900 |
|
| |